Jouw vragen, onze oplossingen, zoals: meer bezoek naar je (web) winkel trekken?)

Jouw vragen

Heb je vragen als:

  • Hoe kunnen we ons bedrijf (beter) in de markt zetten?
  • Hoe kunnen we ons marktaandeel vergroten en de omzet verhogen?
  • Hoe kunnen we Innovatie binnen onze organisatie brengen als structurele discipline?
  • Hoe kunnen we meer verkopen aan bestaande klanten?
  • Hoe kan ik (online) nieuwe klanten werven?
  • Hoe kan ik de interactie met klanten vergroten om klanten meer te betrekken bij mijn bedrijf?
  • Hoe kan ik de zichtbaarheid en vindbaarheid van mijn bedrijf vergroten?
  • Hoe zet ik mijn bedrijf regionaal en nationaal beter op de kaart?
  • Hoe kan ik beter/professioneler communiceren met klanten?
  • Hoe kunnen we meer omzet uit de webshop halen?

Dan kun je me inschakelen! Bel voor meer informatie: t: 06-23422003.
En bekijk alvast de oplossingen.

Hier vindt je wat concrete vraagstukken waar ik bedrijven zoal mee heb geholpen:

  • De omzet en marge zijn weer stabiel, op de bedrijfsvoering is alles bespaard wat maar kan. We hebben een gestructureerd (marktbewerkings)plan nodig voor het komende half jaar om onszelf weer op de kaart te zetten en de verkoop een ‘boost’ te geven. Kun je ons helpen?
  • Ik heb de afgelopen drie jaar stil gestaan met m'n bedrijf, ik wil nu weer graag gaan groeien en mijn bedrijf verder op de kaart zetten; hoe geef ik dat vorm? Kun je ons helpen met een plan van aanpak?
  • Ik wil als ondernemer dit jaar een paar nieuwe produkten en diensten introduceren; kun je ons helpen met een introductiecampagne en een plan voor de komende kwartalen,incl. het monitoren van de resultaten?

  • We willen ons marktaandeel vergroten, kun je ons helpen met een plan?
  • Hoe moeten we ons positioneren n.a.v. veranderende marktomstandigheden (herpositioneringsvraagstukken)?
  • Is ons merk dan nog wel actueel of moeten we een nieuw merk ontwikkelen? En moet dit een bedrijfsmerk of een merk op marketingniveau zijn?
  • Welke nieuwe technieken kunnen we gebruiken om onze klanten in de winkel en via de webshop meer service te bieden en meer te verkopen?
  • Wat is ons antwoord op de nieuwe dienst van concurrent XYZ en de ‘power’ waarmee men dit de markt in ‘pompt’?
  • Ons totale product portfolio is aan herziening toe, waar zitten de blinde vlekken en hoe zorgen we weer voor een nieuw en samenhangend portfolio incl prijsstelling?
  • We denken erover om onze consumentenproducten, bonbons, niet alleen via onze eigen winkel te verkopen, maar ook via een webshop en evt. aan restaurants en andere horeca, en wellicht ook aan bedrijven als relatiegeschenk. Hoe pakken we eea aan? Kun je hier een praktisch en resultaatgericht plan voor maken?
  • We willen een klanttevredenheidsonderzoek opzetten, hoe doen we dat?
  • Onze interne organisatie (marketingprocessen) functioneert niet optimaal, kun je ons helpen met een plan en verbeteraanpak?
  • We willen de marketingafdeling effectiever inrichten, kun je ons helpen met een plan van aanpak?
  • De medewerkers van onze marketingafdeling werken te weinig resultaatgericht en ze werken te weinig samen. Kun je ons helpen met een gerichte coachingsaanpak?

Heb jij ook een concrete vraag?
Bel me dan eens voor meer informatie en advies: t: 06-23422003.

gewoon doen
contact: Arlette van kesteren
t: 06-23422003
E: info@gewoonnudoen.nl